FANDOM

Oficjalny wygląd Saigo

Jinrui Saigo (人類 最後, jinrui saigo) jest fanowskim Vocaloidem, której głos jest oparty na podwyższonym głosie Yuzuki Yukari. Początkowo miała mieć w sobie jeszcze UTAU- Sukone Tei, oraz 2 Vocaloidy- Rana, Miku, a nie samą Yuzuki. Jednak odrzucono ten pomysł. Jej imię Saigo "最後" oznacza "ostatnie", natomiast Jinrui "人類" to "ludzkość".

Jej atrybut to karmazynowy motyl. Z zasady jest uprzejma dla wszystkich ale tylko z dwoma Vocaloidami ma dziwne nieporozumienia, z Meiko i Rin. Jest dość niskim fanloidem. Została stworzona przez KareRu 

WyglądEdytuj

Saigo ma fioletowe włosy, które są splecione w dwa kucyki czarną gumką, łudząco podobne do kucyków Yukari. Na głowie ma opaskę z dwoma różowymi kwiatkami. Jej oczy są w pomarańczowym odcieniu. Jest ubrana w sukienkę, góra jest różowa z ciemniejszymi częściami na bokach jej talii, oraz kołnierzykiem połączonym szelkami z dalszą częścią sukienki, który jest w kolorze bardzo jasnego różu, w tym samym kolorze jest również jej pasek. Guziki wraz z zapięciami są srebrne . Dolna cześć sukienki jest jasnoniebieska, a pod nią znajduje się biały puszek. Na przedramionach ma również jasnoniebieskie rękawy.

Jej buty są w odcieniu jasnej mięty, na ich górze znajduje się truskawka, a jej skarpetki są różowe. Jedna sięga do połowy uda, natomiast druga pod łydkę. Obie są różowe, lecz dłuższa jest ciemniejsza i ma ciemniejszy wzór.Ta krótka jest za to jasna z truskawkami.

RelacjeEdytuj

•Ogółem lubi wszystkich, prócz wcześniej wymienionych, jednak najbardziej ceni Gumi, IA, Kasane Teto, Miku, Lena oraz vFlower.

•Jest bardzo zakochana w Yumie. Uważa, że jest bardzo słodkim chłopakiem i miło by było z nim spędzić wspólny czas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki