FANDOM

Image Yowane Haku byCaffein

Yowane Haku (弱音ハク, yowane haku) to fanowski Vocaloid, a właściwie VOYAKILOID, której głos oparty jest na głosie Hatsune Miku. Jej nazwisko i imię pochodzą od wyrażenia "弱音を吐く" (yowane wo haku, narzekać). Słowo "haku" można zapisać również jako "白", co oznacza "biel/biały", stąd prawdpodobnie kolor jej włosów. Atrybutem Haku jest butelka alkoholu (sake). Ma kompleksy i często płacze, przez co ma podkrążone oczy. Jest nieco wyższa od innych Vocaloidów. Haku została stworzona przez CAFFEIN.

HistoriaEdytuj

Początkowo, Haku miała przedstawiać piosenki w wykonaniu Miku, które brzmiały nie tak jak powinny, przez co ich twórcy narzekali. Zwykle głos Miku w tych piosenkach brzmiał niżej, co dawało efekt głosu nieco bardziej dojrzałego.

Yowane Haku dość szybko została zaakceptowana. Zaakceptowała ją także firma Crypton Future Media, producent Vocaloidów z serii CV. Pojawiła się ona w grze Project Diva oraz w postaci figurek.

Znane piosenkiEdytuj

Na chwilę obecną najbardziej znaną piosenką Haku jest Daughter of White. W serii Historia Zła, do której należy ten utwór, Haku nosi imię Clarisse.

W serwisie YouTube można znaleźć wiele piosenek Miku przerobionych na Haku.

Konfiguracja głosu - zmiana ustawień głosu MikuEdytuj

BREATHINESS (BRE) 0 BRIGHTNESS (BRI) 20 CLEARNESS (CLE) 15
GENDER FACTOR (GEN) 35 OPENING (OPE) 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki